احضار و بازداشت فرزند مولوی فضل الرحمن کوهی توسط ماموران اطلاعات سپاه راسک

امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، فرزند ارشد مولوی فضل الرحمن کوهی پس از احضار به اطلاعات سپاه راسک بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

هویت فرزند مولوی فضل الرحمن، حافظ “نوح کوهی” ۲۵ ساله و یکی از مدرسین شعبه حفظ در حوزه علمیه پشامگ شهرستان راسک عنوان شده است.

گفته می شود نیروهای اطلاعات سپاه از طریق تماس تلفنی وی را احضار کرده‌اند که وی صبح امروز به همراه بستگان خود به این نهاد مراجعه کرده و پس از آن توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

حافظ نوح کوهی در اسفند ماه ۱۴۰۲، با ادامه بیخبری از وضعیت و سرنوشت پدر خود مولوی کوهی که در زندان وکیل آباد مشهد بسر می‌برد، در یک ویدئو خواستار آزادی و اجازه به او جهت تماس و ملاقات شده بود.

لازم به ذکر است مولوی کوهی در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲، پس از دیدار با مولوی عبدالحمید در سفر به زاهدان در حال بازگشت و خروج از شهر زاهدان توسط نیروهای امنیتی در ایست بازرسی خروجی شهر بازداشت و به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد و در اوایل دی ماه از سوی دادگاه روحانیت مشهد به پنج‌ سال تبعید در شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری محکوم شد و هم‌اکنون در بند سیاسی زندان وکیل آباد مشهد نگهداری می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا