مجروح شدن دو شهروند بلوچ از جمله یک دانشجو در پی تیراندازی نیروهای نظامی در دلگان

شامگاه شنبه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، در پی تیراندازی مستقیم نیروهای گشت انتظامی شهر دلگان به سمت یک موتورسیکلت، دو راکب آن با اصابت چند گلوله بشدت مجروح شدند.

هویت این دو شهروند بلوچ؛ “فرزاد لطیفی (بامری)”، ۲۰ ساله، فرزند علی اکبر، دانشجوی دانشگاه آزاد ایرانشهر و “امید عبداللهی”، حدودا ۲۱ ساله، هر دو اهل حسین‌آباد از توابع شهرستان دلگان، عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، فرزاد به همراه دوست خود امید پس از بازی در سالن فوتبال با موتورسیکلت خود در حال بازگشت به منزل بودند که توسط خودروی گشت نیروهای انتظامی شهر بدون ایست و هشداری مورد هدف گلوله قرار گرفته و با اصابت چند گلوله مجروح شده‌ و توسط شهروندان به بیمارستان ایرانشهر انتقال داده شده‌اند.

گفته می‌شود که نیروهای انتظامی پس از تجمع شهروندان و بستگان آنها محل را ترک کرده و با پیگیری‌های خانواده به آنها از سوی مراجعه قضایی اطلاع داده‌اند که برای مامورین گشت خاطی پرونده تخلف تشکیل شده و در حال برسی هستیم.

فرزاد دانشجو هست و برای شهریه دانشگاه کارگری می‌کند و شب حادثه برای بازی فوتسال به سالن فوتبال رفته بود که به این صورت مورد هدف تیراندازی نیروهای نظامی که بیشتر شبیه مجریان سلب امنیت شهروندان هستند قرار گرفته و با اصابت چند گلوله به کمر و شکم در وضعیت خطرناک و تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا